Minőség Fuvar - költöztetés, bútorszállítás, áruszállítás
Költöztető doboz Tippek költözéshez! Biztosításunk

GONDTALAN IRODAKÖLTÖZTETÉS
KÖRÜLTEKINTŐ TERVEZÉSSEL

Hívja a 06-30/901-4572-es számot 8-22 óráig, szombat-vasárnap is!
„KÖLTÖZTESSEN 100% GARANCIÁVAL!”
Extra szolgáltatás: ingyenes fóliázás

bútorai
sérülésmentes
szállításáért
Megrendelés: 30/901-4572

Megbízható Cég 2015 Tanúsítvány

Irodaköltöztetés ingyenes felméréssel

Az irodaköltöztetés összetettebb tevékenység, mint egy „sima” lakossági költözés. Miért is? Kezdjük a legelején.

  • Nagyobb területről kell költözni.
  • Az átlagosnál több (akár sokkal több) és nehezebb irodabútort, és drága technikai berendezéseket (pl. nagy fénymásolók, szerverek, monitorok) kell mozgatni a költöztetéskor.
  • Nehezen mozdítható és mozgatható lemezszekrények, páncélszekrények mozgatását és költöztetését is meg kell oldani.
  • Különösen nagy feladat, ezért körültekintő tervezést kíván egy nagyobb létszámú iroda, egy nagyvállalat vagy egy multinacionális cég irodaházának szakszerű elköltöztetése.

Az irodaköltözésnél is 2 dolog a legfontosabb:

  1. a költözés megszervezése
  2. az előkészületek

Költözéséhez segítséget nyújtunk. Pontokba szedve olvassa végig az irodaköltöztetés két legfontosabb összetevőjét.


Szervezés

Ha, a költözés napját pontosan tudják, akkor már hetekkel előtte célszerű elkezdeni a szervezést. Ne kapkodjanak az utolsó pillanatban.

Első lépésként egy nagy tapasztalattal rendelkező és megbízható költöztető céget keressenek. Ez az egyik legfontosabb feladat.

  • Ha a költöztető cég nem ajánlja fel a felmérést, akkor az a cég komolytalan, azonnal keressenek másikat. Miért fontos ez?
  • Egy nagy volumenű költöztetést minden esetben fel kell térképezni a költöztető cégnek. Tudni kell, hogy:
    • hány emberrel, és milyen brigáddal,
    • hány darab, és milyen teherautókkal,
    • milyen eszközökkel, szerszámokkal kell felvonulni az adott helyszínre.
    • Ehhez fel kell mérni a helyszínt, és meg kell ismerni a költöztetett cég kéréseit, elképzeléseit. Tudni kell, hogy mit hogyan szeretnének, és ez alapján lehet meghatározni, hogy milyen folyamatban zajlik majd le a költözés menete.


Előkészületek

Ha a költöztető cég elnyerte a bizalmukat, akkor ezután következik a legfontosabb része a költözésnek, az előkészületek:

  • dobozolás
  • csomagolás
  • szerelés
  • bútormozgatás

Az irodaköltöztetés közben minden munkafolyamatnak megvan a pontos menete.


Dobozolás

Iratok, papírok, számlák, kartonok és egy halom egyéb irodai kellék dobozolása az első nagy feladat.

  • Azért szükségesek ezek, hogy szabaddá tegyük irodai bútorainkat, hogy mozdíthatók, szállíthatók legyenek. Minden dobozt fel kell címkézni, és rá kell írni, hogy mit tartalmaznak.
  • A törékeny dolgokra hívjuk fel a figyelmet akár piros, vagy rikító színű címkékkel, vagy kiemelő és feltűnő színű ironnal.


Csomagolás

A drága fénymásolók, faxok, monitorok, számítógépek csomagolása körültekintést igényel, és bízzuk ezt is a szakemberekre.

  • A biztonságos csomagolás zsugorfóliázással, hullámpapírozással, buborékos fóliázással megoldható.
  • Ezek nagyon kényes használati tárgyak, ezért nem lehet eléggé vigyázni rájuk. Éppen ezért fontos a csomagolásuk, így elkerülhetjük még a legkisebb karcolásokat, sérüléseket is. Minden esetben le kell redukálni a költöztetés közbeni hibalehetőségeket.


Szerelés

Mai modern világunkban úgy, mint minden más, az irodabútorok is modernek, szépek és stílusosak lettek. Az irodabútorokat azonban lapra szerelve árulják, és kiszállításuk után kerülnek a helyükre a helyszínen. Összeszerelésük után évekig ott állnak, és jó célt szolgálnak.

  • Csak a költözéskor jövünk rá, hogy ezeket szét is kell szerelni. Vagy a méretükből adódóan, vagy azért mert összeszerelve egyszerűen szállíthatatlanok.
  • Ilyenkor a szervezésen múlik minden, mert úgy kell szétszerelni pl. 42 darab íróasztalt, hogy utána össze is kell majd rakni. Csak az nem mindegy, hogy mennyi időt vesz igénybe a szét- és az összeszerelés, és az összeszerelés után vajon ugyanolyan strapabíróak lesznek-e, mint amikor új állapotában összeszerelték őket.


Bútormozgatás

Iroda költözéskor a bútorok szállítása és mozgatása a nehéz faxok és fénymásolók, lemezszekrények, páncélszekrények mozgatása, szállítása nagy odafigyelést és szakképzett munkát igényel.

  • Hevederekkel, kötelekkel, görgős kocsikkal, molnár kocsikkal és egyéb más eszközökkel végezzük a mozgatást és a szállítást. Ezeknek a munkafolyamatoknak az elsajátítása egy átlagos ember számára egyszerűen lehetetlen, de egy jó költöztető cégnek és ezen belül egy jól összeszokott brigádnak ez teljesen természetes. Természetesen odafigyelést igényel a bútorok szakszerű mozgatása, de profin megoldják.

Összegezve, az iroda költözés összetett, szervezett folyamat, és profi munkát igényel.

  • 20 éves szakmai tapasztalatunkkal ebben tudunk Önnek és cégének segíteni.
  • Forduljon hozzánk bizalommal, mindenben segítünk.
  • Ingyenes felmérést biztosítunk a költöztetés előtt.
BÁF biztosításunk teljes körű, mindenre kiterjed. Bútorai velünk teljes biztonságban vannak
Hívja a 06-30/901-4572-es számot, és szabaduljon meg az irodaköltöztetés gondjától!
© 2012 Minosegfuvar.hu. Minden Jog Fenntartva - Weboldal készítés: Eastside Informatika (www.johonlapkeszites.hu)     -     Impresszum